Sunday, January 20, 2013

3283. شیش پنج تا؟


دارم فکر میکنم این درس child development  رو حذفش کنم. من فکر میکردم سال اول باید دوتا درس اختیاری (liberal) برداریم، ولی فهمیدم که یه دونه بیشتر لازم نیست. " تغذیه" ترم پیشم هم که بهار آن لاین ارائه میشه و سرکلاس رفتن نداره، میمونه یه درس اختیاری که احتمالا فرانسه برمیدارم و دو روز در هفته کلاس داره. حالا اگر این یکی رو هم حذف کنم میتونم همون بهار برش دارم، ولی دوماه خواهد بود. معدل ترم بهار جدا حساب میشه . باید معدل امسالم رو بالا نگه دارم که با توجه به آناتومی و این درس جدید پرستاری که این ترم با اون استاد شاهکار اوکراینی داریم، خیلی کار راحتی نیست. 
با حذف کردنش هیچ روزیم خالی نمیشه (خالی بشه که چی؟ کار میکنی مثلا یا میخوای با دوست پسرت بری سفر؟والا...) ولی یه کم از حجم کارم کم میشه. شیش تا درس زیاده واقعا. نمیدونم چه جوری بچه هامون به این راحتی همه رو میگذرونن، تازه ترم پیش که اکثرشون هفت تا داشتن! به هرحال معدل مهمه و اصلا علاقه ای ندارم که مشروط بشم. اعتماد به نفسم بیشتر و بیشتر داره آب میره. اگر مشروط بشم دیگه جرقه آخر خواهد بود.
فقط اشکال اینه که الان این درس برام مجانی دراومده (چهارتا بگیر،شیش تا ببر) ولی بهار باید کلی بابتش پول بدم. هنوز تصمیم نگرفتم، ولی خوب از طرفی استادش هم اونقدر فوق العاده نیست که مثلا بگم الان اگر نگیرمش از دستم رفته. به هرحال در عرض دوماه، سه تا درس داشتن بهتر از الان خواهد بود که شیش تا درس سنگین دارم در عرض سه ماه.

نمیدونم...

No comments: