Saturday, January 26, 2013

3296.


بعضی آدمها صرفا موجودات گستاخ و بی ادب و تربیت ناشده ی از خود متشکری هستند که کت و شلوار می پوشند و ادعای دنیا دیدگی و تحصیلکردگی شون دنیا رو برداشته. برداشتشون از تحصیلات یک مشت کاغذ و مدرکه که زیر بغل زده اند و بیشعوریشون رو لابلای اونها قایم میکنن. کاش حداقل حرف زدن رو یاد میگرفتن تا اراجیف شون رو در یک بسته بندی قابل تحمل تری توی صورت آدم پرتاب کنن. واقعا منزجرکننده و باورنکردنیه که چقدر ظاهر و باطن آدمها میتونه متفاوت باشه. 
خوب البته من خیلی وقته دارم تمرین میکنم که تعجب نکنم.
هفته بین المللی داد و هواره آیا؟! هرکی رد میشه احساس وظیفه میکنه یه دادی هم سر من بکشه!

پ.ن. ضمنا خاک بر سر من احمق که هنوز در مواجهه با برخوردهای اینچنینی طپش قلب میگیرم به جای اینکه چهارتا حرفی رو که لایقش هستن بکوبم توی روی بی شرمشون، با این توجیه که : در شان من نیست!



No comments: