Thursday, January 24, 2013

3290. این هفته لعنتی چرا تموم نمیشه


این که یه بحثی الکی کش بیاد واقعا حوصله م رو سر میبره. 
اینکه روی یه چیزی هی پافشاری بشه بیخودی، هی ادامه ش بدن و هی هرکی حرف خودش رو بزنه خسته م میکنه.
من آدم کل کل کردن نیستم. چهاردفعه بحث میکنم، بعدش میگم باشه، شما راست میگی، و میرم میشینم یه گوشه ماستم رو میخورم اصلا. همه حق دارن حرفشون رو بزنن به هرحال، منم که  مبصر کلاس نیستم. هیچ وقت دوست نداشتم که باشم.
یه چیز دیگه هم که عصبانیم میکنه اینه که وقتی از یه چیزی ناراحت میشم، هی بخوان با خنده و لوس بازی به زور جو رو عوض کنن. اتفاقا این دقیقا قضیه رو بدتر میکنه. مخصوصا وقتی که نمیتونم پاشم برم گم و گوربشم اون موقع.  ظاهرا این کار خیلی هم شایعه متاسفانه. هم توی جمع اقوام پیش اومده برام به کررررات ، هم توی دانشگاه با این دوست عزیز، هم جمعهای دیگه ای که پیش میاد. واقعا این استراتژی بین المللیه؟! 
الان از اون وقتاست که دلم میخواد کلا بزنم همه چی رو پاک کنم. چقدر اعصابم بیخودی کش اومده امروز!!!

پ.ن. تمام دهنم آفت زده و حس سرماخوردگی هم دارم. احتمالا در این بی اعصابی بی تاثیر نیست
پ.ن.2. من یک موجود غیر اجتماعی هستم اصلا. خودمم میدونم.







No comments: