Friday, July 01, 2011

1045.




این گوگل پلاس دیگه چه صیغه ایه؟ برقراری عدالت بین گودر و فیس بوک به اندازه کافی سخت بود، حالا اینم اضافه شد! ما تو همین دو تا سایت موندیم، مردم چطوری میرن 4 تا زن میگیرن و عدالت رو هم رعایت میکنن!
از شر دنیای واقعی پناه آوردیم به دنیای مجازی در جستجوی آرامش از دست رفته، حالا داریم زیر هجوم همین مجازیها له میشیم. احساس میکنم شدم مثل این پدر مادرها که از یه جایی به بعد دیگه با تکنولوژی نتونستن پیش برن و متوقف شدن و از دنیای بچه هاشون خیلی دور شدن. احساس میکنم دیگه توان قاطی شدن با یه جریان جدید رو ندارم، و اگر هم قاطیش نشم از اینی هم که هستم بیشتر عقب میمونم از همه.
با همه احترامی که برای گوگل قائلم، باید بگم خاک بر سرت که گند زدی به همین یه ذره دلخوشیم، داشتیم زندگیمون رو میکردیم بابا. هرکی هر غلطی میکنه، اینم میخواد تقلیدش کنه. بشین سرجات، کلاس خودت رو حفظ کن عزیز من...

نخندین ها، ولی به طرز احمقانه ای استرس گرفتم! دو روز دیگه هم میخوام برم خیر سرم شروع کنم درس خوندن با اینهمه مشغله ای که برای خودم درست کردم! خیلی که زور بزنم بتونم همین وبلاگ رو جمع کنم و پرایوسی ش رو حفظ کنم.
این +1 چی میگه این پایین؟!!!



No comments: