Sunday, July 03, 2011

1047.




میگم یه روز مرخصی بدون حقوق میخوام باید برم یه جایی خیلی مهمه و این حرفا. میگه چرا بدون حقوق، مرخصی سالانه که هنوز داری، برام ایمیل بزن از مرخصیهات برات رد کنم. منم کف کردم که اِه این آقاهه چه مهربونه! حالا زنگ زدم شرکت میگم چه خبر؟ میگن نه اینجوری نمیشه و مسوولش اون نیست و اینا... گفتم نمیشه همه چی انقدر راحت درست بشه و اینا یه کاری به نفع ما بکنن ها...


فردا پنج صبح باید رهسپار ابوظبی بشم به قصد سفارت کانادا. مسافرتیه برای خودش. باید یه پرواز بذارن بین ابوظبی و شارجه. باید فلاسک چای بردارم و یه کم هم آذوقه، و شاید قهوه هم. اصلا بعید نیست خوابم بگیره. امروز هم که از پرواز اومدم صبح و کلی خوابیدم، دیگه شب خوابم نمیبره. خدا بخیر بگذرونه.
خاطره خوبی از ابوظبی رفتن ندارم!

پ.ن. چرا نقشه های گوگل مَپ رو نمیشه سِیو کرد؟میخواستم پرینت کنم ببرم با خودم گم و گور نشم.





6 comments:

red said...

اینها رو چک کن:‏
http://www.ehow.com/how_5084142_save-google-map.html

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071110145042AAgZtfk

Joker said...

دستت درد نکنه، دومی جواب داد

Purple said...
This comment has been removed by the author.
Purple said...

Print the map, but instead of selecting a printer select a pdf maker program. Then save the pdf file on your desktop. That's how I do it. Why don't you use your iPhone's GPS

Purple said...

If you use the print button on the top right of the map and then select street view or maps to have a better description

Joker said...

به به چه خوب بود اینا. جب پی اس آیفون فقط میگه که کجام. هرجا بهش آدرس میدم میگه به اونجا راهی وجود نداره!