Monday, July 04, 2011

1050. یک روز پرماجرا و بیهوده




26 ساعته که نخوابیدم، اما هنوز نمردم، ولی چیزی نمونده دیگه!
طبق برنامه ریزی کله سحر رفتیم ابوظبی و به شهر که رسیدیم به دلیل پاره ای ساخت و سازها راهها عوض شده بود و برخلاف نقشه، نه چک زدیم نه چونه، مستقیم رفتیم رسیدیم دم در سفارت. اولین باری که ساخت و سازها و تغییر مسیرها مفید فایده واقع شدن و به طرز مشکوکی خوب بود و بنده ساعت 7 صبح اونجا بودم، با چشمانی خواب آلود و دلی امیدوار (و اندکی نگران، انگار امتحان بود مثلا!). ساعت 10:10 بالاخره نوبتم شد، یه نگاهی به مدارکم کرد و گفت اینجوری درست نیست، باید حتما آن لاین فرمها رو پر کنی و بارکد بگیری آن لاین و اینا. بهش میگم ولی توی سایت نوشته که دلخواهه، اگر بخوای تایپی، اگر بخوای دستی(حتی نوشته بود که اگه دستی نوشتین باید با خودکار مشکی باشه). مدارک و بدون کلمه ای پس داد، مثل یک موجود بی تمدن بی...! فکر کنم کلا همه پرسنل سفارتها کلا آموزش خاصی برای گستاخی و جواب ندادن و نکبت بودن میبینن!(کلا 20 ساعت در هفته کار میکنن، اونم بدون یک کلمه حرف خارج از برنامه!) خلاصه که تا ساعت 10:30 بیشتر کسی رو راه نمیدن و من حتی رفتم کافی نت سعی کردم تمومش کنم ولی خیلی طول کشید و هیچی به هیچی. اومدم میگم خوب توی سایت که نیست این قضیه، نگهبانه میگه سایت آپ دیت نشده احتمالا، چندین نفر دیگه هم همین مشکل رو داشتن. اونجا هم انواع فرمهای بیربط به در و دیوار زده بود ولی ذکری از این مسئله نبود. این همه وقت داشتم اونجا یه کاری میکردم اقلا. هیچی دیگه، امروز هم الکی ریپورت سیک کردم و کاری هم از پیش نرفت. برگشتنی هم اشتباه بهمون آدرس دادن و به جای دوبی سر از العین درآوردیم (من داشتم نسبتا چرت میزدم، چشم باز کردم دیدم تو یه جاده سبز و نسبتا آبادیم!) توفیق اجباری شد که العین رو هم ببینم. 5 صبح رفتیم و 5:30 عصر برگشتیم و پنجشنبه باز همین آشه و همین کاسه... امیدوارم باز یه اشکال دیگه نگیرن، اصلا وقت ندارم دیگه.

پ.ن. نه ایمیل جواب میدن نه تلفن، ایمیل زدم یه جواب اتوماتیک اومد که به سایت مراجعه کنید، اینم از سایتشون! اصلا براشون مهم نیست که مردم رو میزارن سرکار...




2 comments:

Purple said...

آره دقیقا. سفارت آمریکا هم دقیقا همین کار رو با مردم میکرد و اون موقع هم تو سایتشون نبود. من شانسی چون دیده بودم که تمیزتره تصمیم گرفته بودم تایپ کنم وگرنه که منم بیچاره میشدم. پیرزن بدبخت رو فرستاد گفت فرمت تایپ نشده برو دوباره بیا. اون هم معلوم بود اصلا خودش پر نکرده که. خیلی الاغند.

Joker said...

دقیقا همه میگفتن اینم شده مث سفارت امریکا. باورت میشه همش یاد جریان تو بودم و اون خانومه توی سفارت که میگفتی بد حرف میزد! صد و بیست رحمت به سفارت ایران بابا! خداییش خیلی برخوردشون خوبه