Thursday, July 28, 2011

1084.



خوب نمیشم و اعصاب ندارم ها... روز off خودم رو هم جزو مرخصی استعلاجیها حساب کردن چون قبلش و بعدش ریپورت سیک کردم! نامردا... فردا شب دیگه هرجور شده باید پروازم رو برم وگرنه چند روز دیگه هم میزارن تو کاسه م. تازه بعدشم میگن تو که ریپورت سیک کردی و مریضی، مسافرت هم نمیشه بری! نخندین، واقعا میگن...
رفتم خرید، سینما فیلم خوب نداشت. و باید یه اعتراف شرم آوری بکنم: من خرید دوست دارم (تا حالا هم که فکر میکردم دوست ندارم، بخاطر تنبلیم بود!). باید هرچی زودتر از این محیط خطرناک دور بشم!

برم چمدون ببندم که حسابی خوابم میاد و حال ندارم اصن. دکتره گفت آنتیبیتیکها رونمیخواد سر ساعت بخوری، زودتر بخورتا فردا شب بهتر بشی! فکر کنم میخواد از تکنیک غافلگیری استفاده کنه...



2 comments:

Purple said...

این یکی دیگه قانونشه. تو ایران هم همین جوری بود. تا جایی که یادمه بابام میگفت حتی ۵ شنبه جمعه هم اگر همین حالت پیش بیاد تو پاچه آدم میره.

Joker said...

آره ظاهرا! این دوستم هم اون موقع کع اینجا بود میگفت وقتی از شنبه مرخصی بگیریم پنجشنبه جمعه هم روش حساب میشه! قانون احمقانه ایه...