Thursday, August 05, 2010

467. امشب بخیر بگذره





وقتی بعد از یک دو هفته شبکاری دارم
وقتی دیشب کم خوابیدم و تمام امروز هم بدو بدو داشتم دنبال کارهای پزشکی تمدید ویزا ولپ تاپ و غیره...
وقتی شنبه دارم میرم تهران و هنوز مطلقا هیچ کاری نکردم و فردا شب هم سر کار هستم
وقتی دیشب بعد از یک هفته خواب پرواز دیدن،دوباره برگشتم به همون خواب همیشگی و تمام امروز اون خواب توی سرم می چرخید و نتونستم عصر حتی یک ساعت هم بخوابم
در همچین موقعیتی زنگ نزدنم رو مدیون " فرندز" هستی ...
حتی کِرِدیت هم ریختم توی موبایل و شارژش هم کردم
خواستم حالا که نتونستم بخوابم اقلا باهات حرف بزنم و این تپش قلب لعنتی یه کم آروم بشه
خوب، شانس آوردی و فرندز شروع شد.



پ.ن. فرندز بهانه ست. جرات نکردم...
پ.ن.2. خوابهای تکراری و زنده، انقدر که وقتی بیدار میشم حس می کنم اتفاق افتاده واقعا
بازم خواب دیدن از هیچی بهتره اقلا



No comments: