Thursday, August 12, 2010

480. خراب بشه روی سرتون که انقدر پَست هستین




اون شایعه درباره قرارداد درست بود
رفتم میگم این چه وضعشه، اصلا منصفانه نیست، چرا الان دارید اعلام می کنید؟
زنیکه ابله برگشته میگه باید با دید مثبت بهش نگاه کنید، این یه جور گارانتیه برای شما که کارِتون رو تا دوسال دارید
!
یعنی بنده سال دیگه بخوام گورم رو از اینجا گم کنم باید حقوق یک ماه شب نخوابی و استرس و جنگ اعصاب رو دو دستی تقدیم شرکت کنم و تازه به این قضیه با دید مثبت هم نگاه کنم! نه که همین الان کم ازمون به بهانه های مختلف میدزدن...
یعنی فقط حرفهای ا.ن. از این تحلیل احمقانه تره.
یه مشت بچه مدرسه ای جغل 21-22 ساله استخدام می کنن هی زرت و زرت، فکر کردن ما هم بچه ایم با این مزخرفات گولمون بزنن.
بعد از اون طرف هی میگن "هرکی میخواد میتونه بره، ما جلوی کسی رو نگرفتیم، همه آزادن". معنی آزادی رو هم فهمیدیم!
یه کاری میکنن که آخرش بگن "مهرم حلال جونم آزاد" فرار کنن ها...
باورشون شده زندگیمون رو باید بزاریم برای شرکت
الهی شکر که هرجا میریم میشه مثل ایران

من که امضاش نکردم. صبر می کنم رییس مون از مرخصی برگرده خبرش، برم ببینم حرف حسابشون چیه


لعنتیها، تازه از کار جدید خوشم اومده بود و کلی برای اضافه حقوقم نقشه کشیده بودم

یه روزی من هم همه تصمیمای زندگیم رو بر مبنای وضعیت کارم میگیرم و اون رو میزارم اولویت زندگیم
ولی اون روز الان نیست



اقلا اون اعلان "سود خالص 50 میلیون درهم"ی رو از روی بُرد بردارین آدم انقدر کفرش درنیاد


No comments: