Monday, January 03, 2011

808. Tourist





Angelina: 20milion dollars, and this is the face you chose?!


آخرِ تیکه بود ها، در حد خداااااا... همه طرفدارهای جانی دِپ به خونش تشنه شدن فکر کنم. به این میگن Dead line
من هم عقیده دارم براد پیت خیلی خوش تیپ تر و خفن تر و همه چی تر از جانی دِپ (و دیگران)هستش ولی آدم که انقدر تابلو عقایدش رو بیان نمیکنه اونم روی پرده سینما! انقدر سوییت گفت این جمله رو که فکر کنم خود جانی دپ هم یه لحظه شک کرد.

درمجموع فیلم خوبیه برای وقت گذرونی. اروپا فیلم برداری شده و قشنگه. آنجلینا جولی برای اولین بار (تا جاییکه من یادمه) مثل خانومهای شیک لباس پوشیده و به جای بالا رفتن از در و دیوار روی زمین میخرامد (اووووف). جانی دپ هم لات و وحشی و اجق وجق نیست و مظلومه! همینه که میگم فیلم متفاوتیه. خوب بود، راضیم.



2 comments:

laleh said...

esme film chie?

Joker said...

tourist