Wednesday, January 26, 2011

845. نمیشه نمیشه نمیشه نمیشه




off درخواست میکنیم رد میشه، مرخصیم رو میخوام 5 روز بعد از عید اضافه کنم ( پنج روز از پارسال طلب دارم) نمیشه. پرواز درخواست میدی، نمیشه. حقوق ماه پیشمون رو هم که block کردن چون پروسه مسخره شون رو برای مرخصی استعلاجی ماه پیش تکمیل نکردم. (برای مرخصی استعلاجی باید از طریق سایت شرکت اقدام کنیم و بعدش تا سه چهار روز دم به دقیقه چک کنیم و مراحل مختلفش رو طی کنیم، که انقدر مثل خر کار میکنیم که یادمون میره گاهی یا سایت مشکل داره. حالا من شب و روزم پای کامپیوتر میگذره، بقیه بچه ها که مثل آدم کار و زندگی دارن!)...
من نمیدونم این همه تونسی توی شرکت چه غلطی میکنن پس! بزرگترین مافیای شرکت هستن تقریبا، وقتشه که مدیران ارشد جدی تر به جریانات انقلاب تونس نگاه کنن. اگه خرجش یه آتیش بازیه که من حتما به زودی خودم رو آتیش که هیچی، دار میزنم احتمالا!

پ.ن. ما در یک شرکت برده داری کار میکنیم و خداوند گنده را شاکریم که کار داریم وهواپیماهامون تلپ و تلپ نمیفتن و هرشب (گاهی هم صبح) برمیگیردیم سر خونه زندگیمون تا از خستگی لذت بخش ناشی از تلاش برای معاش بیاساییم، شاید هم بمیریم. حیف که نمیمیریم.
ناشکر هم خودتی


No comments: