Saturday, January 29, 2011

856. Block



تا جاییکه که میشه باید با آدمها مثل خودشون برخورد کرد. وقتی یک غریبه به خودش اجازه میده با حق به جانبیت تمام بابت نظری که در یک جای عمومی درباره یک شخص دیگه گذاشتی برات پیغام بفرسته و یه توصیفات کاملا مسخره و بیربطی رو بهت نسبت بده و با چهارتا کلمه ای که خونده یه نتیجه گیری احمقانه تر بکنه، تو هم باید دهنت رو باز کنی و هر چی لایقشه تحویلش بدی. متاسفانه من هرچی زور میزنم نمیتونم اون طور که شایسته شونه در همچین مواردی جوابشون رو بدم، ولی بازم بهتر از سکوت کردن بود. بعدشم بلاکش کردم کلا.
اصلا بلاک کردن یکی از بهترین آپشنهای فیس بوکه. غریبه و آشنا هم نداره. پارسال عموی محترم یه کم اشتباه کرد در نحوه ارتباط برقرار کردنش و ابراز نظرش و بلاک شد کلا از فیس بوک و زندگانیم و اصلا موجب تغییراتی شد در برنامه کانادام، امروز هم یک غریبه بلاک شد.
کاملا این حق رو به خودم میدم که بهم بربخوره، چون خودم خیلی همچین مواردی رو رعایت میکنم و نه انتظار چنین برخوردی رو دارم نه همچین اجازه ای میدم. هرکس میخواد باشه.


2 comments:

Anonymous said...

آدمها را زیاد جدی نگیر ژوکر جان عزیزم
بیشتر از آن که حرفشان به "تو" ( یعنی طرف مقابلشان) مربوط باشه محصول مواد شیمیایی مغزشان و روانشان است

از بالا نگاه کنی همه نقطه هایی هستیم روی زمین که گاهی به هم می خوریم

Joker said...

خیلی خوب بود این "نقطه های روی زمین". مرسی