Sunday, January 09, 2011

817. یارب مباد که گدا معتبر شود



هشدار: این متن دارای مقادیر متنابهی خشونت و غُر است

از این فلسطینی ها تنبل تر، پرمدعاتر، پاچه خوارتر، زیرآب زن تر، خاله زنک ترو خلاصه پست تر خودشونن و بس.
خاک بر سر ج.ا. که هی پول یامفت میریزه تو حلق اینا که گردنشون کلفت تر بشه و هی واسه ما شاخ و شونه بکشن.
پسره عوضی در عرض دو روز زیرآب سه تا از ما ایرانیها رو زده، دو ماه پیش هم که سعی کرده بود برای 2تای دیگه پاپوش درست کنه که گند زد. این دفعه رو هم کور خونده...

کفر آدم وقتی درمیاد که میری به صاحابش میگی این رو ببندش اینجوری پارس نکنه، بعد برمیگرده میگه این که مسئله مهمی نیست انقدر خودت رو ناراحت میکنی! نمیفهمه که ظرفیتمون به اندازه کافی پُر شده با این خرکاریها و برنامه های افتضاح و فشارها، انقدر که دیگه کوچکترین جایی برای حاشیه های احمقانه نیست.

همچین تریپ خودسازی و اخلاق در خانواده هم برمیداره هرکی نشناسدش فکر میکنه 10 سال تزکیه نفس کار کرده!
حالم به هم میخوره از این آدمهایی که با خونسردی کفر یکی رو درمیارن بعد که طرف رو به تشنج رسوندن با یه لبخند عاقل اندر سفیه میگن من دوستانه دارم بهت تذکر میدم چرا عصبی میشی، خودت رو کنترل کن! بدبختانه من محافظه کارتر از اون هستم که عکس العمل شدید نشون بدم درهمچین موقعیتی و یکی بدو بکنم. خوشبختانه به همین دلیل نمیتونه مزخرفاتش رو ادامه بده و در برابر لبخند به ظاهر خونسردانه م مجبوره خفه بشه دیگه.


پ.ن.1. در شان من نیست این طور حرف بزنم ولی خیلی خیلی عصبانی هستم
پ.ن.2. رفت توی لیست سیاهم برای روزی که بخوام از این شرکت برم...



No comments: